Programe de studiu și disciplinele de bază:
GRAFICĂ, PICTURĂ, MODĂ – DESIGN VESTIMENTAR, DESIGN, ARTE DECORATIVE:
- Istoria artei
- Istoria artei moderne și contemporane
MASTER ARTE PLASTICE ȘI MULTIMEDIA:
- Artă și societate în epoca modernă și contemporană
Studii:
Licență: Facultatea de Istoria și Teoria Artei, Universitatea Națională de Arte, București, România, 2003-2007.
Studii doctorale: I.O.S.U.D., Facultatea de Arte și Design, Universitatea de Vest Timișoara, România (absolvite fără susținerea tezei), 2007-2012.
Studii avansate: Colegiul Noua Europă – Institut de Studii Avansate din București, în cadrul Programului GE-NEC pentru studiul artei din România în perioada 1945 – 2000, realizat cu sprijinul financiar al Fundației Getty, 2011-2012.
Studii doctorale: Departamentul de Studii Doctorale, Facultatea de Istoria și Teoria Artei, Universitatea Națională de Arte, București, România, 2012-2019.
Selecție din activitatea curatorială și de cercetare:
Proiecte și burse de cercetare:
2019-2021: participantă (selectată printr-un concurs deschis tinerilor cercetători din Europa Centrală și de Est) în cadrul seriei de seminarii pe tema Periodization in the History of Art, proiect desfășurat la Colegiul Noua Europă – Institut de Studii Avansate din București, cu sprijinul financiar al Fundației Getty, în cadrul programului Connecting Art Histories.
2018-2020: Membră în echipa proiectului de cercetare „Trecând granițele: Colaborări transnaționale și critică instituțională în expozițiile de artă din Estul Europei în perioada socialismului târziu (1964-1989)”, proiect finanțat printr-un grant CNCS-UEFISCDI, în cadrul PNCDI III - TINERE ECHIPE DE CERCETARE, Cod: PN-III-P1-1.1-TE-2016-1369
2015-2016: Membră în echipa proiectului de cercetare „Pluralizarea sferei publice. Expozițiile de artă în România între 1968 și 1989”, proiect finanțat printr-un grant CNCS-UEFISCDI, TINERE ECHIPE DE CERCETARE - PN-II-RU-TE-2014-4.
2011-2012: Bursieră (selectată prin concurs) a Colegiului Noua Europă – Institut de Studii Avansate din București, în cadrul Programului GE-NEC pentru studiul artei din România în perioada 1945 – 2000, realizat cu sprijinul financiar al Fundației Getty.
Publicații:
Activitatea editorială:
Coeditor al catalogului Miklós Onucsán. Prin urmare, albul este un negru uzat definitiv iar negrul este un alb uzat definitiv, editura Kerber Art, Berlin, 2021, ISBN: 978-3-7356-0753-9, editori Mădălina Brașoveanu și Mihnea Mircan.
2019-2021: Membră în colectivul editorial al revistei ARTMargins Online, MIT Press, S.U.A. www.artmargins.com
Articole și studii publicate în periodice și în volume colective:
„Traces of performance art events in the archives of the former Securitate: two case studies from Transylvanian artistic networks”, în Kata Krasznahorkai, Sylvia Sasse (ed.), Artists&Agents. Performance Art and the Secret Services, Spector Books, Leipzig (în curs de apariție).
„The Transversal Network: Mail Art Practices and International Contacts in Atelier 35, Oradea, and the MAMŰ group, Tîrgu-Mureș, in the early 1980s”, în Studies in Visual Arts and Communication - an international journal, Vol. 7, No 1 (2020) on-line, ISSN 2393-1221.
„Spuren von Performance Art in den Archiven der ehemaligen Securitate. Zwei Fallstudien zu transsilvanischen Kunstlernetzwerken”, în Kata Krasznahorkai, Sylvia Sasse (ed.), Artists&Agents. Performancekunst und Geheimdienste, Spector Books, Leipzig, 2019.
„The Autobiography of the White Camouflage”, în Cristian Nae (ed.), Miklós Onucsán – The Restoration of the White Camouflage / Camouflaging Guide, catalogul participării României la cea de-a 58-a ediție a Biennale di Venezia, Idea Design & Prin, Editură, Cluj, 2019.
„Dimensiunea alternativă a expozițiilor: Dialog, 1981, Oradea, Program expozițional 1981 al grupării MAMŰ din Târgu-Mureș și Medium, 1981, Sfântu Gheorghe”, în Cristian Nae (coord.), Cadre (in)vizibile. Retorici și practici expoziționale experimentale în arta din România în perioada 1965 – 1989, Editura Idea Design&Print, Cluj, 2019.
„Spații de socializare și intervenții artistice în Cenaclul Tineretului din Oradea: câteva cazuri, mărturii și documente din primii ani”, în Călin Dan, Iosif Király, Anca Oroveanu, Magda Radu (coord.), Arta în România între anii 1945 – 2000. O analiza din perspectiva prezentului, Fundația Noua Europă/Coelgiul Noua Europă, Editura UNArte, MNAC, București, 2016.
Curatoriat:
Artiști sub supraveghere – selecție, în cadrul expoziției de grup Most és Ott / Itt és Akkor. Now and There / Here and Then. Acum și Acolo / Aici și Atunci, MAMŰ Galéria Budapesta, Decembrie 2019-Ianuarie 2020.
Curator asistent al expoziției Unfinished Conversations on the Weight of Absence, Pavilionul României și Noua Galerie a I.R.C.C.U. Veneția, a 58-a ediție a Biennale di Venezia, Mai-Noiembrie 2019.
Artiști sub supraveghere – selecție, în cadrul expoziției de grup netWORKS, Spațiul de Artă Contemporană MAGMA din Sfântu Gheorghe, Iunie 2017.
Mo(nu)ments, Miklós Onucsán, Spațiul de Artă Contemporană MAGMA din Sfântu Gheorghe, Noiembrie 2015.
Artiști sub supraveghere: urme ale rețelei artistice Oradea – Târgu-Mureș - Sfântu Gheorghe în arhiva fostei Securități, B5 Studio, Târgu Mureș, Octombrie 2015.
Unfinished Measurements, expoziție Miklós Onucsán, Galeria Plan B, Berlin, Noiembrie 2011.